
پاسخگویی به سوالات مردمی از طریق تلفن 111
حضور مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در مرکز سامانه سامد و پاسخگویی به سوالات و تماس های مردمی
علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان، با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به سوالات و تماس های مردمی پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی؛ در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت تدبیر و امید در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه با هدف ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان درروز سه شنبه مورخ 21 بهمن ماه 1399 از ساعت 10 الی 11:30 با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم پاسخگوی تماس هم استانی های عزیز بود.
علیرضا اعوانی ابراز داشت: خدمترسانی به مردم با اتمام عملیات گازرسانی به پایان نمیرسد و این شرکت با حرکت به سوی کیفیسازی خدمات، برنامههای گستردهای را در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین به انجام رسانده است.
گفتني است؛ مشترکین گاز استان سمنان از طريق سامانه ارتباط مردمي دولت (سامد) با ثبت مطالبات خود بصورت غير حضوري مي توانند همزمان با كاهش مراجعات، روند رسيدگي به مسائل و مشكلات خود را تسريع بخشند؛ اين سامانه در راستاي سياست هاي دولت تدبير و اميد، در جهت ايجاد بستري مناسب براي برقراري ارتباط دو سويه و تنگاتنگ بين مسئولان و مردم راه اندازي شده و به عنوان پل ارتباطي بين مردم و دولت است، بدين منظور كه مردم بتوانند در كوتاهترين زمان و با ساده ترين روش و ابزار ممكن مشكلات خود را با مسئولان مربوطه مطرح و پاسخ مرتبط را دريافت كنند.
- تاریخ درج خبر :
- 1399/11/21 - ١٥:٤٥
- تاریخ بروز رسانی خبر :
- تعداد بازدید خبر :
- 66
نام : | |
ایمیل : | |
*نظرات : | |
| |
متن تصویر: | |